
Honda Civic EG turbo - 250whp
- D16Z6 balansert og blueprintet av In-Tec Motorsport
- CP stempler
- Golden Eagle råder
- Supertech ventiler, retainere og ventilfjærer
- Block girdle
- ARP topplokksbolter
- Original 3-lag stål topppakning
- Originalt gasspjeld
- Original kam
- Skunk2 innsug
- Stage 3 portet topp av In-Tec Motorsport
- MSD pluggledninger, cap og blaster coil
- NGK7 tennplugger
- Portet oljepumpe
- OBX-R eksosmanifold
- 38mm wastegate
- T3/T4 "China" turbo (Ebay)
- AEM bensintrykkregulator og fuel rail
- 750cc injektorer
- JDM Sport intercooler
- 3 bar mapsensor
- 3" Downpipe
- 2,5" eksosanlegg
- Walbro 255lph bensinpumpe
- Hondata S300 EMS
Bremset kun på 0,7 bar ladetrykk da clutchen begynte å slure over dette. Vil bli bremset på ny straks ny clutch er installert.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |